Kulki gejszy do ćwiczeń mięśni Kegla czyli mięśni dna miednicy. Po co i Jak ich używać?

kulki gejszyKulki gejszy do ćwiczeń mięśni Kegla czyli mięśni dna miednicy. Po co i Jak ich używać?

Kulki gejszy, kulki erotyczne, kulki do ćwiczeń mięśni Kegla. Narząd do usprawniania dna miednicy, czy zabawka erotyczna? Nic nie stoi na przeszkodzie, by łączyć przyjemne z pożytecznym. Mogą pełnić obie funkcje – przewietrzyć nudę w sypialni, a także spowodować, że w przyszłości łatwiej przejdziemy przez poród, a także unikniemy niektórych jego nieprzyjemnych konsekwencji. Nie da się jednak ukryć, że nawet jeśli nie wykorzystujemy ich stricte, jako zabawek erotycznych, to nawet mimochodem wspomogą nie tylko nasze życie codzienne, ale i seksualne.  Poznaj korzyści płynące z korzystania z kulek gejszy!

Po co właściwie te kulki?

Mięśnie, które dzięki nim ćwiczymy to mięśnie dna miednicy (łonowo-guziczne). To z nich korzystamy, gdy jesteśmy w toalecie, to one pomagają nam podczas porodu, a odpowiednio wytrenowane ułatwiają osiągnięcie orgazmu i sprawiają, że staje się dłuższy. Nazwa ćwiczeń, jakie wykonuje się na te partie została zaczerpnięta od nazwiska amerykańskiego lekarza Arnolda Kegla,  który opisał, w jaki sposób powinno się ćwiczyć, by je wzmocnić i dlaczego jest to tak ważne dla wszystkich kobiet. Lepiej zapobiegać niż leczyć – w przypadku mięśni dna miednicy jest to kluczowa zasada, ponieważ dużo łatwiej wzmacniać je, kiedy jeszcze nie mamy z nimi problemu, niż leczyć wysiłkowe nietrzymanie moczu, wypadanie pochwy, czy pęcherza, które te mięśnie podtrzymują.

Najpierw znajdź mięśnie, które będziesz ćwiczyć i wzmacniać

Nim zaczniemy korzystać z kulek Kegla warto najpierw samemu sprawdzić, gdzie dokładnie są mięśnie dna miednicy i jak wyglądają ich ćwiczenia. Najłatwiej wyczuć  je w momencie, gdy włożymy palec do pochwy i będziemy próbowały go nimi ścisnąć i przytrzymać. Można to również zrobić w toalecie, podczas oddawania moczu, kiedy spróbujemy je zacisnąć i powstrzymać strumień. Lekarze jednak nie zalecają takiej metody, ponieważ zdarza się, że część płynu pozostanie w pęcherzu, co może powodować jego zapalenie i problemu urologiczne.

Gdy już wiemy, gdzie dokładnie znajdują się mięśnie Kegla i jak je zaciskać, można wtedy zabrać się za zakup kulek, których wybór na dzisiejszym rynku jest naprawdę spory. Dla pań, które wstydzą się dokonać zakupu w zwykłym sklepie, polecamy przejrzeć ofertę sklepów internetowych, które zapewniają pełną anonimowość i dyskrecję.

 

Jakie kulki wybrać?

Małe i ciężkie, czy duże, ale lżejsze? Wystarczy jedna kulka, czy wybrać te dwie ze sobą połączone? Przed takim dylematem stają zazwyczaj kobiety, dla których kulki gejszy są zupełnie nowym sprzętem w domowej siłowni. Otóż główna zasada jest taka – im kulki mniejsze i cięższe, tym trudniej będzie nam je utrzymać, dlatego polecane są kobietom, które mają już wprawę w ćwiczeniach mięśni miednicy, lub są na tyle młode i wysportowane, że będą w stanie je odpowiednio zacisnąć. Natomiast te większe kulki są przeznaczone dla pań, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze wzmacnianiem mięśni Kegla, są po porodzie, lub z różnych przyczyn mają te partie mięśniowe bardzo osłabione. Przyczyny mogą być różne, w tym, w szczególności wiek i rodzenie dzieci zdecydowanie im nie sprzyjają. Kulki gejszy są to dwie kulki (lub jedna) połączone ze sobą specjalnym sznurkiem. Kulki różnią się między sobą nie tylko rozmiarem, ciężarem, kształtem i opływowością, ale także technologią, jaka została zastosowana przy ich produkcji oraz materiałem, z którego je wykonano. Niektóre z nich są w postaci ciężarków, przez co można stopniowo dopasowywać  ich ciężar do własnych potrzeb – są to tzw. kulki progresywne.  Inne, mogą posiadać w swoim wnętrzu mniejsze kuleczki, które uderzając o siebie – powodują pewne drgania i wywołują samoczynny skurcz mięśni.  Ponadto można zamówić kulki wyprodukowane z różnego rodzaju tworzywa, w tym metalu, czy specjalnego silikonu. Dostępne są różne wersje, także w innych kształtach.

Domowy trening

Kiedy już zdecydujemy się na konkretny rodzaj kulek, wtedy przechodzimy do najważniejszej kwestii – ćwiczeń, jakie będziemy za ich pomocą wykonywały. Sprawa może wydawać się pozornie prosta, ponieważ „trening” nie przypomina żadnego znanego nam z siłowni, czy z filmików na You Tubie, podczas których pocimy się i sapiemy. Ćwiczenia mięśni Kegla wykonujemy w trakcie domowych czynności, takich jak chodzenie, prasowanie, gotowanie, odkurzanie itp. Nie poleca się jednak początkującym paniom wychodzić z nimi poza obszar domu, ponieważ mogą wypaść i stworzyć dość krępującą dla nas sytuację. Najpierw róbmy to w domowym zaciszu.  Najważniejsza jest oczywiście systematyczność. Po około 3 miesiącach regularnego stosowania zaczniemy zauważać różnicę. Ćwiczenia polegają na wykonywaniu serii zaciskania i puszczania mięśni dna miednicy, dlatego tak istotne jest najpierw ich zlokalizowanie. Jak już wiemy na czym to polega, staramy się zacisnąć mięśnie na dwie, trzy sekundy, po czym je na chwilę puścić i powtórzyć czynność. Początkowo możemy być w stanie przytrzymywać kulki tylko przez pare minut, ale z czasem wzmocnimy miednicę na tyle, że to my będziemy kontrolowały i ustalały, kiedy je wyjmiemy. Wiele pań aplikuje sobie kulki gejszy, ponieważ sprawia im to przyjemność. Ocierając się o siebie i powodując drgania, powodują, że pochwa staje się dzięki nim bardziej wilgotna i odczuwamy miłą satysfakcję.

Silne i wyćwiczone mięśnie Kegla to nie tylko recepta na wysiłkowe nietrzymanie moczu i łatwiejszy poród. Jest to również gwarancja lepszego seksu dla obojga partnerów i cieszenia się długim i intensywnym orgazmem.

Leave a Reply

Share This

Share this post with your friends!

%d bloggers like this: